حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

رئیس‌جمهور: بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم به‌زودی تقدیم مجلس می‌شود| اراده و توانایی برای حل مشکلات مردم را داریم

  • کد خبر: ۱۳۸۲۷۸
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
رئیس‌جمهور: بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم به‌زودی تقدیم مجلس می‌شود| اراده و توانایی برای حل مشکلات مردم را داریم
رئیس جمهور با اشاره به همدلی و نزدیکی دولت و مجلس، گفت: مشکلات کشور به دست دولتمردان و نمایندگان حل می‌شود، اعتبارات ممکن است کافی نباشد، اما با تدبیر، عقلانیت، همگرایی و با تشخیص اولویت‌ها مسائل حتما قابل حل شدن است.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در حاشیه نشست دولت و مجلس شورای اسلامی در خصوص این جلسه، گفت: جلسه بسیار خوبی بود، به جهت اینکه هم نمایندگان و رئیس مجلس نکاتی را اشاره و دغدغه‌هایشان را بیان و هم تعدادی از اعضای هیات دولت نکاتی را مطرح کردند.

رئیس‌جمهور با یادآوری تعامل، همکاری و همگرایی بین مجلس و دولت، افزود: قوای مقننه و مجریه یک سرنوشت مشترکی دارند و نگاهشان به مردم هم مشترک است، مجلس قانون تصویب می‌کند و دولت هم باید آن را اجرا کند و بر اجرا هم نظارت می‌شود تا گره‌ها و مشکلات مردم حل شود.

وی در ادامه اظهار کرد: تمام تلاش ما در مجلس و دولت باید این باشد که مشکلات و مسائل مردم را حل کنیم، اراده و توانایی هم برای انجام این کار داریم. ما معتقدیم مشکلات کشور به دست دولتمردان و نمایندگان حل می‌شود. البته برخی نگاهشان به آن سوی مرز‌ها بود و معتقد بودند که مسائل را نمی‌توان حل کرد، اما ما نگاه اصحاب «نمی‌شود»، «مگر می‌شود»، «نخواهد شد» و «بودجه نداریم» را نداریم، هرچند اعتبارات ممکن است کافی نباشد، اما با تدبیر، عقلانیت، همگرایی و با تشخیص اولویت‌ها مسائل حتما قابل حل شدن است.

آیت‌الله رئیسی همچنین تصریح کرد: کار با کمک مردم دنبال خواهد شد تا امید هر روز در میان مردم بیشتر شود.

رئیس‌جمهور در پاسخ به پرسشی درباره زمان ارائه لوایح برنامه هفتم و بودجه سال ۱۴۰۲، گفت: با آقای قالیباف هماهنگ کردیم که لوایح برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۲ را به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->